Rhiannas funderingar!

Det är onsdag den 30 november och det är plus grader ute och blött! Konstig väder vi har!. Gick med Rhianna till bussen för att lämna henne på dagis. På väg till kattungen sa hon: jag tycker det är tråkigt att så många kompisar pratar på dagis. Jag är döv och det är flera som är det fast de har likadan hörapparat som du. Men det är bara så ensamt att så många pratar och jag kan inte hjälpa att jag är döv och inte vet hur man pratar. Jag lider med Rhianna och det är nog många som känner så - snälla ni som ser och läser min blogg - ta vara på de barn som valt att inte operera sig, valt att inte ha hörapparat de är lika värda som de övriga barnen. De behöver alla teckenspråk oavsett hörselns grad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0