Nu vet jag vad äkta kärlek är!

Jag har varit kär i många killar, haft fåtal pojkvänner och varit gift och på kärlekens stig har var och en varit unik. Det har också varit tufft om jag tänker på min senaste förhållande som varit både dans på rosor och ris med taggar. Det senaste resulterade att jag blev så bitter och ville aldrig ha ett förhållande. Trodde inte ens på kärleken i hela 5 år!. Aldrig trodde jag att jag skulle få uppleva något så magiskt. Det går inte att beskriva hur jag känner, men jag är så lycklig kär så kär. Bosse är mannen i mitt liv.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Så glad så jag hoppar jämfota! Det strålar om dig! Du har pi hittat rätt :) ser fram emot att få träffa Bosse :) puss kram

2012-05-07 @ 20:18:03
Postat av: Peter Stenström samt bror

Vem är Bosse?

2012-06-02 @ 23:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0